دوستت دارم صدف زندگیم

.....................



دوستت دارم صدف زندگیم


پرنده ای خیس در بارانم گُونه هایم را نوازش سرانگشتانت ڪن
بفشار مرا در سینه ات در ٱغوش تو هیچ پرنده ای مردنی نیست
حواسم پرت زیبایی‌ات شد منِ دست و پا چلفتی نصف بیشتر شعرم را ریختم زمین فقط ماند یک دوستت دارم ساده
 ‌ ‍ ‌‌‌‌از ازل تا فراسوے زمان و جهان نامتناهی بارها تورا تجسم ڪردم
بی‌نشانه‌اے و تصویرے به چه ڪسی بڪَویم به حوریان جام به دست
یا جماعتی مجنون ڪه از ازل
نقش عشق‌تو
  بر قلبم حڪ شده
     و تا ابد تو را
      دوست‌خواهم‌داشت
شب در تخت خوابیدم و صبح در یک بطری سَرگردان
بیدار شدم چه دنیای تنهایی
چه دنیای سرگردانی
از تو خبری نیست از تو خبری نخواهد آمد
و من سزاوار نبودم
این بی‌خبری این تنهایی این سرگردانی را
دنبال یک کلمه می گردم
یک کلمه ی خاموش
مانند یک بوسه
که جمع کند همه ی کلمات را
روی لب های تو
همه ما یک نفر را داریم که نداریمش می‌دانید چه می‌گویم دوستش داریم
و با قلبمان می‌خواهیم کنارش باشیم به یادش بیدار می‌شویم
و شب قبل از خواب به او فکر می‌کنیم برایش ستاره ستاره دلخوشی آرزو می‌کنیم
و دوست داریم سبدِ دلتنگی‌هایش همیشه خالی از دیگران و پر از ما باشد یک نفر که می‌خواهیم دنیا خالی شود
اما خودش باشد
کنار ما و بی حوصلگی های‌مان این یک نفر همانی است که
با ما ولی بی ماست
من از عمیق ترین نقطه‌ی قلبم دوستت دارم
عمیق ترین نقطه قلب میدونی کجاست اونجایی که هیچکس برام شبیه تو نیست
اونجایی که خیالی که با تو ساختم و نمیتونم اصلا با هیچکس دیگه‌ای بسازم
اونجایی که درباره تو با هیشکی جز خدا
اصلا نتونستم هیچ حرفی بزنم
اونجایی که دلم نه شبیه تو،و نه بهتر از
تورو بلکه فقط بودن با تورو میخواست





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 2

و ساعت 6:12 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42511
بازدید دیروز : 2957
بازدید هفته : 80876
بازدید ماه : 186344
بازدید کل : 968514
تعداد مطالب : 24310
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دوستت دارم صدف زندگیم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................